Subject: Palve riigiteataja.ee ja riigikohus.ee piiramatuks ligipääsuks
From: "Paul Keres | LEVIN" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 14 Jan 2025 10:43:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Justiitsministeeriumi esindaja

Advokaadibüroo LEVIN investeerib märkimisväärseid summasid oma
õigusteenuse kvaliteedi tõstmiseks läbi tehisaru rakenduste
kasutuselevõtu. Oleme arvestanud ja kogenud, et see võimaldab osutada
õigusteenust oluliselt kiiremini, laiemale kliendisegmendile ja väiksemate
kuludega. Laiema kliendisegmendi teenindamine vähenenud kulude ja
suurenenud efektiivsuse tõttu võimaldab paremini tagada isikutele PS §-st
15 tulenevat õigust tõhusale õiguskaitsele ja õigusemõistmisele.

Oleme jõudnud järeldusele, et turul laialt saadaolevad rakendused ei vasta
täpselt meie büroo vajadustele ning soovime luua õigusaktide ja
kohtupraktika uurimiseks ja analüüsiks, koosmõjus meie muu teabega, enda
vajadustele kohaldatud süsteeme. Selleks vajame takistuseta juurdepääsu
www.riigiteataja.ee <http://www.riigiteataja.ee>  ja www.riigikohus.ee
<http://www.riigikohus.ee>  andmebaaside lugemiseks.

Praegusel juhul piirab tehisaru rakenduste kasutamist nn robotilõksu
piirang.

Meile teadaolevalt on võimaldatud selliselt võimaldatud juurdepääsu
Extendlaw rakenduse käitajale.

Palun andke teada, millistel tingimustel on sellise juurdepääsu saamine
võimalik.

Lugupidamisega

Paul Keres

Vandeadvokaat    /    Sworn advocate
Partner    /    Partner

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]    /
Tel:  <tel:+372%20686%200000> (+372) 686 0000    /
<https://levinlaw.ee/files/Paul%20Keres,%20ABL.vcf> vCard

Advokaadibüroo LEVIN OÜ
Maakri 19/1, 10145 Tallinn, Estonia    /    Tel:  <tel:+372%20686%200000>
(+372) 686 0000

<https://www.google.com/maps/place/Maakri+Torn/@59.4333011,24.7597419,19.2
5z/data=!4m8!1m2!2m1!1smaakri+19%2F1!3m4!1s0x4692935f869756bf:0x49fb838aaa
00dd5f!8m2!3d59.43331!4d24.7596836> Location on map    /
<http://www.levinlaw.ee/> www.levinlaw.ee